Obsługa IT

Skup się na biznesie, a IT zostaw nam!

Wszystko działa

Oczczędność czasu

Oszczędność pieniędzy

Szybki czas realizacji

Outsourcing IT - korzyści dla klienta

W odczuciu pracowników:

Gwarancja działania i pomocy

Wszystko działa tak jak powinno.

Jest bezpiecznie

Sprzęt jest serwisowany

Informatyk jest pomocny

Mamy aktualny backup

SLA - gwarancja realizacji usługi według umowy.

Korzyści dla właścicieli

Obniżenie kosztów obsługi

Stałe koszty IT - masz koszty IT pod kontrolą

Profesjonalne rozwiazania - dostęp do najlepszych rozwiązań, które zwiększają efektywność wykorzystania zasobów firmie

Wykwalifikowana kadra - zewnętrzna firma specjalizująca się w danym obszarze często ma większe doświadczenie i kompetencje niż własni pracownicy. Dlatego koszt obsługi procesów jest mniejszy

Opieka 24h/7/365 - outsourcing IT umożliwia uzyskanie całodobowej pomocy technicznej bez konieczności ponoszenie dodatkowych kosztów

A ile to kosztuje?

Cena usługi jest indywidualnie negocjowana z klientem i zależy w znacznej mierze od jego wymagań związanych z zakresem prac oraz z czasem reakcji. Możemy jednak zagwarantować, że koszt obsługi IT będzie znacznie niższy niż posiadanie czy to własnego działu IT czy zatrudnionego informatyka.

Wiemy, że podjęcie decyzji o zmianie dostawcy usług IT czy rezygnacja z własnego informatyka na rzecz firmy zewnętrznej może być trudne, dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę. Teraz możesz wypróbować nasze usługi przez miesiąc zupełnie za darmo. Nic nie ryzykujesz, a możesz tylko zyskać.